marți, 2 martie 2010

Si nu va ramane asa..


Asta nu e o ploaie obişnuită ca cele de pană acum.. acum e mult mai apăsătoare. mai dureroasa.. ploaia asta face parte din acele cateva poli care m`au făcut sa mă simt un nimeni.. pentru a n oară m`am lăsat condusă de deja vu`ul meu tampit.. si ce am făcut? data viitoare cad va trebui sa mă gandesc mă voi gandi mai intai la mine si după la el.. sa îmi arunc si mie cineva cu ceva în cap.. poate asa îmi intra si mie minţile la loc.. pentru ca atunci nu o sa mai fiu nevoită sa mă simt un nimeni.. pentru ca sincer acum.. am tolerat prea multe pana acum.. si poate atunci o sa devin si eu rece si nepăsătoare.. sa renesc oamenii asa din mers.. gandinduma doar la plăcerea mea personală.. poate atunci o sa invat doar sa primesc fara sa daruiesc nimic in schimb.. poate atunci o sa invat ca nimeni nu merita o a doua şansa.. pentru ca după a doua şansa urmează următoarele 100000 de şanse.. poate o sa invit ca am fost de prea multe ori calcata in picioare de persoane care nu merita tratate nici cu spatele.. si poate o sa invat ca pot deveni si scorpie pentru ca asa castigi acum respectul.. pentru ca bunătatea e de cacat.. poţi sa o arunci nu îţi foloseşte la nimic.. ştiu ca nu mă cred pe cuvand.. si chiar nu mă cred.. dar poate ca după ploaia asta iese soarele.. si poate ca soarele asta îmi aduce noroc.. dar pană atunci aştept un ghiveci în cap :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

=))
Pana atunci astept un ghiveci in cap =))
Til dau eu ;))