luni, 8 martie 2010

Calatorie in trecut !


Uneori stau si ma uit cum ploua.. ploaia imi aduce aminte de trecut..
Pentru ca uneori as vrea sa fug.. sa ma intorc in trecut..
Pentru a sterge cu buretele tot ce am gresit.. sa sterg tot ce mi`a facut rau.. tot ce ne`a facut rau noua
Pentru ca acolo esti tu.. dulcele meu trecut.. pentru ca am avut atat de mult timp sa ma gandesc la tot ce a fost.. lasa`ma doar cateva secunde sa te fac sa ma iei cu tine inapoi in trecut.. sa raman acolo
Pentru ca acolo imi este locul.. langa tine.. pentru ca vreau sa impartim din nou acelasi nisip.. aceiasi briza a marii.. aceleasi raze de soare.. aceiasi fericire
Pentru ca atunci cand ai ramas in urma.. ai oprit la tine si fericirea mea.. ai pastrato ca suvenir.. iar eu am luat cu mine toate amintirile dulci si amare.. si acest dor care ma chinuie..
Pentru ca mi`e teama de prezent si de viitor.. pentru ca poate aparea un alt EL.. o alta fericire.. pentru ca ma pot indragosti de un alt scenariu.. de un alt soare. o alta vara. un alt cer. o alta mare..
Pentru ca mi`a ramas gol sufletul.. pentru ca as lasa tot ce am adunat pana acum.. doar sa ma intorc la tine..
Pentru ca mi`e dor de tine din prima clipa de cand ne`am despartit..
Pentru ca inca sper.. si am sa sper pana la sfarsit.. am sa sper pana cand soarele o sa apuna din nou.. atunci cand soarele iese din apa.. pana atunci cand o sa te vad din nou..
Pentru ca poate si tu ma astepti acolo in trecut.. pentru ca poate si tu speri la un viitor impreuna.. care va deveni si el trecut..
Pentru ca poate o sa fie un trecut mai dulce decat asta..
Pentru ca am ramas singura.. intr`o camera rece.. o camera care alta data era plina de caldura..
Pentru ca am ramas cu un suflet gol.. mi l`ai golit.. tot ce aveam mai bun a ramas la tine acolo in trecut..
Pentru ca de atunci am invatat sa imi alimentez sufletul cu tutun.. in locul dragostei..
Pentru ca am inceput sa ma maturizez mult mai repede.. pentru ca sufletul meu nu mai este ca al unui copil.. acum mi`am dat seama ce inseamna sa iti fie cu adevarat dor..
Pentru ca esti cel mai special trecut.. nu te voi uita niciodata.. dulce trecut


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: