duminică, 28 martie 2010

De maine2



Deci.. cum sa încep?
Ştii? de maine am sa te urăsc:).. pe tine si tot ce e legat de tine.. am sa arunc tot ce îmi aduce aminte de tine.. pentru ca asa vreau eu..
Si nu mă mai cauta.. pentru ca vreau sa te uit.. de ce trebuie sa mă cauti tu chiar atunci cand mi-am propus sa o termin cu tine?
Maine o sa şterg numărul tău.. si tu sa îl ştergi pe al meu.. singurul lucru pe care nu mi l'ai luat au fost prietenii.. si nu am de gand sa raman si fără ei din cauza ta
Totuşi ai grija de tine.. poate peste ani ne vom revedea:).. si poate conceptiile noastre vor fi diferite.. tu vei avea alta gandire.. iar eu te voi ierta de toate.. si poate voi si uita..
Dacă nu o sa ajung la performanţa asta.. voi cauta alta ieşire.. orice poate fi posibil
Si ai grija si de fata ta.. de fapt de fetele tale.. am auzit ca sunt mai multe.. probabil pe tine nu te face fericit una singura.. măcar ştiu ca nu fac parte din acele mai multe fete:)
De maine toate pozele cu noi le voi arunca.. si toate amintirile le voi uita.. voi păstra doar ce a fost frumos.. dacă a fost asa ceva între noi..
Si dacă îţi va fi dor de mine candva.. pastreaza o poza de a mea.. poate te mai ajuta ea..
Si dacă îţi vine sa crezi uneori m-am învinovăţit pe mine pentru ce a fost între noi.. credeam ca eu greşesc sau ca nu fac bine.. din păcate defectele erau la tine.
Măcar am invatat din tot ce am greşit.. nu îmi voi mai lasă niciodată sufletul călcat în picioare.. si nu o sa mai fac tot posibilul sa fac altcuiva pe plac.. o sa fiu asa cum sunt de obicei..
De maine poate îti dai seama.. dar va fi prea tarziu.. prea tarziu pentru noi.. si nu vei mai putea da înapoi
Atunci va fi momentul cand roate se va întoarce.. cand tu vei fi prins în trecut.. iar eu voi merge mai departe..
Eu voi fi cea care mă voi preface interesată de tine.. si tu cel care aşteaptă poate poate mă întorc înapoi la tine..
Atunci poate peste o zi doua.. sau poate peste luni.. sau ani.. eu voi fi o alta eu si tu un alt tu.. atunci cand voi fi amica ta nimic mai mult..
Deci..


Te pupa amica ta..

Un comentariu:

mata spunea...

De obicei, totul incepe de AZI , nu de MAINE