marți, 18 mai 2010

La fel..

Si am revenit la vechea si obişnuită mea stare de dor.
Azi la-am văzut.. dar nu pur si simplu.. la-am văzut cu ea.
Am obosit sa fiu lovită din toate părţile.. de toata lumea.. frecventez de atata timp locurile în care nu obijnuiesti sa vi.
Dar azi ai venit din nou.. te-ai băgat din nou în viata mea. de ce?
Chiar cer prea mult? de ce doamne iarta-ma nu te uit odată?
Lasa-maaaaa!!
De fapt nu mai avem nici o treaba.
Tu nu mai ai nici o treaba cu mine.. nu stiu după ce mă întind asa?
Amintirile alea nenoricite?????? de ce mereu ele?? lasati-maaaa amintirilor!!
Am aruncat pozele si melodiile.. am aruncat tot.. au rămas doar amintirile. ştie cineva cum pot sa arunc amintirile??
Chiar nu mă aude nimeni? sunt aici jos.. chiar nu mă vede nimeni?
Înţeleg sunt invizibilă.. nu ştiu de ce mă obosesc sa strig.
E chiar enervant.
La naiba si cu mine.

4 comentarii:

Unknown spunea...

nu la naiba si cu tine.la naiba si cu el.

Unknown spunea...

mda..stiu cum e starea aia..dar trece >:D<

Anonim spunea...

Am primit un sfat de la o prietena de-a mea. O sa ti-l dau la randul meu, sa-ncerc sa ma obisnuiesc cu starea asta, pana imi va trece de la sine. Amintirile sunt dureroase, nu prea ai cum sa le uiti, cu timpul isi vor pierde din insemnatate, doar timpul... te poate ajuta...

Oandi spunea...

si la naiba cu ele de amintiri, dar niciodata n o sa le poti sterge