miercuri, 2 iunie 2010

Tot el.


- Buna.. eu sunt.. ce faci?
- Bine.. pe cine cauţi?
- Pe nimeni.. adică pe tine.. îmi era dor..
- Dor?? eşti nostim..
- Nu, stai nu pleca.. am tot încercat sa îţi zic.. adică e un sentiment ciudat.. nu pot sa îţi arăt ce simt acum..
- Ce simţi tu?.. te-ai întrebat vreodată ce simt eu? ce am simţit eu?
- Pai..
- Pai, sa îţi zic eu. nu te-ai întrebat niciodată, pentru ca nu ti-a pasat.. nici acum nu îţi pasa.. as putea sa jur asta.
- Nu e adevărat.. acum e altfel, simt asta, simt asa cum nu am mai simţit niciodată, dar nu sunt sigur de mine încă.
- Sigur?!! sigur de tine nu vei fi niciodată.. nimeni nu e sigur de el.. trebuie doar sa speri.. seperanta nu moare.
- Nu mă înţelegi..
- Nu, nu te înţeleg.. si crede-ma am încercat sa fac asta.. dar dacă tu mi-ai fi dat voie.. poate acum era altfel..
- Si trecutul nostru? mai sti cand îmi ziceai ca mă iubeşti? cum ai putut sa uiti?
- Nu.. nu am uitat.. si nu am uitat nici clipele în care plangeam din cauza ta.
- Chiar îmi pare..
- ..rău? sa nu-ti para, nu mai au rost părerile de rău. Acum pleacă.. te rog..
- ...

Niciun comentariu: