sâmbătă, 28 august 2010

Daca ma iubesti, cauta-ma!


De maine nu o sa mai intru pe mess, o sa imi inchid si telefonul, si o sa plec fara sa stie nimeni.. unde nu stie nimeni.
Nimeni, nimeni, nimeni!
M-am hotarat sa o fac si eu pe "ai nevoie de mine, cauta-ma"..
Baib, ma iubesti.. cauta-ma!
Si daca ma vei gasi nu vreau nimic de la tine.. nu vreau reprosuri, nu vreau iubire, bunatate, nu vreau sa ma ignori, nici sa imi dai importanta, nu vreau nici rautate, nici sa ma privesti, sau sa imi vorbesti, sa imi razi, sa imi palngi, sa imi canti, nu vreau sa imi vorbesti, sau sa ma ranesti prin vorbe sau fapte, nu vreau decat sa inghete timpul, iar eu sa fiu cea care il controleaza..
Nu vreau decat un noi doi.. departe de lume, pun pariu ca nu ne vor gasi.


"Ai văzut vreodată vreo pasăre
s-o usture aerul pe care-l zboară?
Crezi tu, iubito, că peştele
se zgârie de apa lui sărată?
...
Vrei tu să rămânem flămânzi?
Spune da, şi rămânem."
(N. Stanescu)

4 comentarii:

Unknown spunea...

ce zici,fugim pe'o palma de pamant?

mariaallexandra.blogspot.com va astept aici spunea...

si eu mi-am pus in cap de maine sa nu mai auda nimic de mine.

Unknown spunea...

partea cu cautatu nu e prea grea. vedem noi :)

Unknown spunea...

partea cu cautatu' nu e prea grea. vdm noi :)