marți, 14 decembrie 2010

Pam pam.


Si acum pot sa zic tare, rar si raspicat: NU MAI IMI PASA! chiar si daca as vrea sa imi pese nu as reusi.
Te-ai jucat cu mine.. mi-ai dat sperante si prin urmare m-am trezit cu un mare pumn in fata. Macar acum nu ma mai bucura fiecare gest de al tau.
Paiii.. vei avea mereu un prim loc in viata mea.. vei fi mereu primul care m-a invatat despre iubire si cat de inselatoare e. Deci.. respect pentru asta.
Te-as aprecia putin mai mult.. daca as sti ca tot raul facut nu a fost din adins.. si nu mai e nimic de spus despre tine.
Tot timpul asta si toate lucrurile spuse, nespuse, facute si nefacute se rezuma acum doar la cateva cuvinte.. era sa uit de ultimul "te iubesc".

p.s: Blogul asta e plin de cuvinte numai despre tine.. de acum o iau de la capat

Niciun comentariu: