joi, 31 martie 2011

Metamorphosis.


Si de data asta chiar a fost altfel.. chiar am avut puterea sa trec peste tine.. si am trecut intr-o alta viata fara tine.
Ce crezi? Acum e un alt el.. e diferit de tine si cand ma uit la el parca te vad pe tine.. nu aveti aceleasi gesturi si nici aceiasi privire care imi taia respiratia.

Ai lasat o amprenta destul de mare in mine.. si nimeni nu te va putea inlocui vreodata.. si nu din cauza ca nimeni nu poate fi inlocuit.. doar ca tu vei fi mereu mai special in inima mea
Si recunosc.. chiar te mai iubesc, inca te mai iubesc cu toata fiinta mea.. si fiecare particula din corpul meu imi spune asta.. dar nu ma voi intoarce pentru inca "o data" nu din nou.. nu acum si nici alta data.

Sper ca esti fericit cu ea.. si daca nu esti iti doresc toata fericirea din lume.. pentru ca si eu sunt fericita si atunci cand nu voi mai fi voi incerca sa fiu, gandindu-ma ca poate asta ti-ai dori si tu.
Sa sti ca am renuntat la toata ura pentru tine.. nu mai sunt asa copila sa te urasc pentru orice gresala.. chiar daca mi-ai facut rau, probabil nu a fost cu intentie.
Si am mintit atunci cand am zis ca am sters toate pozele.. le-am mai pastrat decat pe cele cu noi doi.
Cam atat. te iubesc puiule! si.. La multi ani! nu am uitat ca e ziua ta peste cateva zile. Sa fi iubit:) My btl.

Un comentariu:

Emme spunea...

imi place ca-i urezi fericire si sa-i mearga bine cu actuala prietena.