duminică, 20 martie 2011

Ramas bun.


Aminteste-ti boule daca nu eram eu.. erai si acum pe un oarecare trotuar, mergand fara nici un sens cu o sticla de bere in mana si cu o tigara in coltul gurii.
Ia-ti toate mizeriile si pleaca.. dar te rog sincer si cu tarie, nu te mai intoarce pentru inca o a doua oara.
Voi gasi pe alt cineva care sa se joace cu mana in parul meu.
Sincer? O sa duc lipsa momentelor in care incercai sa ma enervezi.. si chiar reuseai.. o sa imi fie dor de clipele in care ma luai in brate si imi spuneai ca sunt mai frumoasa atunci cand ma enervez.
Invata sa spui te iubesc unei alte proaste.. care chiar sa te creada, pe care sa o ti nebuneste de mana, sa nu va pese de ce spune lumea.. incearca prostule sa faci asta.. si daca reusesti.. incearca sa nu te gandesti la mine.
Eu am sa te uit, ma jur. Am sa gasesc pe cineva mult mai bun, care sa nu uite sa mai imi zica din cand in cand ca ma iubeste.
Pleaca.. sau daca vrei ramai..voi pleca eu oricum, ramai prima iubire, prima mea iubire.
Nu incerca sa ma opresti.. chiar daca stiu ca nu o vei face.. nu incerca nici macar sa te gandesti sa faci asta.. pentru ca.. sa fim sinceri.. de cate ori nu ai vrut sa ma intorci din drum pana acum, dar nu te-a lasat mandria?

3 comentarii:

Anonim spunea...

Da,dar totusi..prima iubire nu se uita cat de tare ai dori asta.
E bou,poate e si vina ta...
Oricum,succese si fericire tie! :*

Hathor spunea...

Este bine ca ai vointa . Sper sa reusesti :D.

Anonim spunea...

Deci, nu sunt singura...