miercuri, 9 martie 2011

Somewhere so calm..


La inceput nu suportam gandul ca ai gasit o noua "ea" si nu am acceptat ca e mai buna pentru tine decat mine.. dar poate tu esti cel care nu era bun pentru mine.. si daca ar fi asa.. de ce eu sunt singura, iar tu cu ea?

Si s-ar putea sa ti se para ciudat.. dar pur si simplu nu mi te pot scoate din minte.. nici dupa atata timp.. si m-am saturat sa incerc sa te urasc.. am incercat sa fac asta de atatea ori.
Cel putin.. da-mi verile inapoi si i-ati ierinile geroase si pleaca.
I-ati toate intrebarile fara raspunsuri.. si i-ati diminetele de luni posomorate.. da-mi diminetile de sambata insorite.

Aproape ca m-am obijnuit sa nu mai am nevoie de tine langa mine..
Te rog nu te mai intoarce de unde esti.. te-ai indepartat suficient de mult, incat prezenta ta sa nu ma mai chinuie si totusi o parte din mine striga cu disperare sa te intorci inapoi.
Si totusi nu te-ai indepartat suficient de mult pentru ai face loc unui alt "el".

Un comentariu:

Blitzbrieg Bøp spunea...

deja ma gândesc la cineva::..:)