duminică, 3 iulie 2011

Jossssss!!!!


Ai nevoie doar de o clipa sa strici tot ce ai creat.. doar o secunda sa uiti tot ce-ai adorat.. si totusi o vesnicie sa construiesti un viitor locuibil.. macar sa fie acceptabil.
Iti trebuie multa putere si vointa.. ai nevoie de toata ambitia din lume pentru a ajunge undeva in varf.. si doar o fractiune de secunda in care sa fi slab si ai cazut de acolo de sus, ultima treapta pe care ai urcato ti-a fugit de sub picioare.
Mereu am crezut ca si aici jos imi pot cladi un "maine" dar cand am privit in jur eram singura.. iar cand am privit in sus, mi-am vazut toti oamenii din viata mea urcand unul cate unul..

Cineva, candva.. nu mai stiu bine cine si sincer nici nu vreau sa imi amintesc.. mi-a spus despre viata si ca e grea.. acum parca i-as da dreptate, dar nu ii dau.. pentru ca asta ar insemna ca eu nu mai am dreptate.. si am incredere in mine, chiar am, dar si oamenii care au dreptate se mai insala cate odata.

De aici de jos va strig.. pentru ca acum vreau si eu sa urc acolo in varf cu voi.. dar nimeni nu ma aude, nimeni nu vrea.. de ce ar sta cineva pe loc pentru mine?

Acum vreau doar sa uit.. sa imi amintesc de copilarie, pentru ca descopar cu stupoare de la un timp lung in coace ca nu mai sunt un copil.. si chiar nu sunt pregatita pentru responsabilitatile maturitatii..

Realitatea? fugiiii de-aiciiiii.. asta e doar un vis oribil din care ma voi trezi la adevarata realitate in orice clipa.. asa ca savureaza-ti clipa cat mai poti.. pentru ca stiu ca va veni si clipa mea.. in curand.

2 comentarii:

Blitzbrieg Bøp spunea...

Foarte frumos ;)

Anonim spunea...

Multa putere si vointa... chiar si in momentele cand simti ca ti se taie rasuflarea, si ai nevoie de o palma de la realitate, sa te trezesti, sa nu te lase sa te pierzi in ceata situatie de rahat.