sâmbătă, 16 iulie 2011

Simpla demnitate.


Simt lacrima de ieri si acum pe obraz.. dar numai cei care nu pot ajunge sus stau cu lacrimi in ochii, iar eu nu pot urca cu ochii uzii. Pentru ca ma voi intarii mereu singura cu, cuvinte dure care definesc realitatea.. e adevarat am facut multe greseli.. dar nu mai e loc de regrete.

Am crezut pana acum ca ambitia si orgoliul nu sunt bune.. dar defapt imi dau seama ca amandoua la un loc sunt esenta vietii.

De azi ma voi folosii de ele pentru a-mi mentine imaginea si demnitatea nepatate.. stiu ca suna nebunesc, dar nu mai am de gand sa dau atentie parerilor impartite din stanga si dreapta.

Si chiar daca o parte din inima ce nu mai bate te vrea aproape, trebuie sa zambesc mai departe:)


p.s:"Cand ai pe cineva langa tine si nu sti sa apreciezi realizezi ce greu ti-e fara el abia atunci cand il pierzi!"

Un comentariu:

Suflet naiv spunea...

"Cand ai pe cineva langa tine si nu sti sa apreciezi realizezi ce greu ti-e fara el abia atunci cand il pierzi!"

Well, asa trebuie sa se intample, sa invatam din greseli