sâmbătă, 20 martie 2010

Eu?trecut.prezent.viitor?


Răsfoiesc pagini din trecut.. si vad cat de paralele sunt eu din trecut fata de eu din viitor..
Eu din trecut are acel zambet frumos.. acel zambet de copil inocent.. iar eu din prezent afişează un zambet parcă desprins din iad..
Eu din trecut sta mereu sub un cer senină alături de ceea ce îşi doreşte.. iar eu din prezent îşi petrece majoritatea timpului stand în casa
pentru ca afara este prea urat
Eu din trecut ştie ce e bine si ce nu.. dar eu din prezent nici nu mai ştie ce este binele..
Eu din trecut e asa cum si`a dorit mereu sa fie.. însă eu din prezent simte ca îi lipseşte ceva.. dar nu ştie ce..
Eu din trecut deabia a cunoscut adevărata dragoste.. si pe zi ce trece e din ce în ce mai frumoasă.. iar eu din prezent a decis sa facă o lungă pauza
în dragoste.. pentru ca oricum totul o sa eşueze intr`un final..
Eu din trecut are puterea sa spere ca chiar dacă astăzi ploua maine soarele va fi sus.. însă eu din prezent nu ştie cat va mai putea rezista
cu atatea ploi.. o deprima groaznic.
Eu din trecut e înconjurată de prieteni care ştie ca nu o vor lasă niciodată.. iar eu din prezent nu poate avea încredere nici măcar în ea.. mai ales în prietenii
Eu din trecut se bucura de fiecare zi însorită.. de fiecare raza de soare.. si fiecare mişcare din jurul ei.. iar eu din prezent se întreabă cand se va sfarsi tot acest calvar care parcă nu se mai termina niciodată
Eu din trecut si eu din prezent.. sunt la fel ca apa si focul. apusul si răsăritul de soare. soarele si luna. sunt doua lucruri diferite la fel ca da si nu..
Si chiar dacă sunt atat de diferite.. eu din trecut si eu din prezent..în fiecare zi.. creaza o eu din viitor.

Niciun comentariu: