sâmbătă, 20 martie 2010

Inger in noapte !


Tu demon alb.. chip de inger.. esti drogul meu.. m`ai drogat acum sunt dependenta.. si ai plecat.
In camera goala tea astept langa fereastra.. rezemata de pereti reci.. ma amestec in vise.. ma amestec
cu oameni care trec pe langa fereastra mea.. uni ma vad.. alti nu.. uni ma ignora.. alti se holbeaza..
Merg mai departe.. si ma uita.. si poate cand noaptea nu pot sa doarma.. si cu ochii pe pereti
isi amintesc de mine.. pentru o clipa sunt in gandurile lor..
Asa si tu.. poate cand stai pe o banca.. intr`o vara calduroasa.. privesti cum razele ating pamantul..
Si intr`un moment de ratacire.. cateva clipe de gandire mi le acorzi doar mie..
Si inger de as fi.. as zbura din cer.. la tine in iad..
Eu sunt din gheata iar tu din foc.. cand ne atingem.. sa ne topim..
Sa ma topesc odata cu tine.. sa ma topesc sa stiu ca m`am topit langa tine..
Cuvinte multe eu ti`as spune.. ti`as reprosa chiar multe.. nu are rost oricum sunt muta..
Si tu tacut.. oricum discret.. ca de obicei.. cu zambetul tau strengar.. te scalzi in palma mea..
Si parca aici nu mai e rece.. cand esti cu mine doar in gand.. aici se face din ziua noapte.. atuci cand te visez..
Atat de alb.. si rece esti.. atunci cand te ating.. inghet cu totul.. dar mi'e cald..
Tu vi doar noaptea.. ziua pleci.. ma lasi cu anotimpuri.. si vine toamna.. trece iarna.. ma intalnesc cu prmavara..
Sunt nopti prea scurte.. zile lungi.. tu vi doar noaptea.. nu pleca ramai pentru vecie..
Si ziua neagra.. noaptea alba.. eu sunt ziua iar tu esti noaptea.. eu sunt pustie.. tu esti gol.. iar impreuna formam totul..
Si sper atunci cand am sa mor.. sa fie noapte.

Niciun comentariu: