luni, 19 aprilie 2010

Si ca sa vezi..


De la un timp totul a luat-o razna.. corpul meu a luat-o razna.. mintea mea a luat-o razna.. viata mea a luat-o razna.. totul a luat-o razna si la propriu si la figurat.
Ceva înauntru.. cred ca una dintre piesele de baza lipseşte sau nu mai functioneaza.. degeaba încerc sa găsesc ce a fost stricat cu speranta ca poate fac ceva reparaţii..
Pur s simplu aceasta stricaciune din înăuntru e de negasit.. poate ar trebui sa aştept.. timpul poate rezolva tot.. dar ce tot zic? niciodată nu m-am priceput sa aştept.
E asa de ciudat.. acea stare de căldură. culoare si fericire.. iar acum e doar frig. e gri si e trist..
Se pare ca eu o iau razna.. de fapt am luat-o razna.. din cauza lipsei a ceva.. e acel ceva.. care nici nu mai ştiu nici măcar cum arată.. nici cum miroase si nici ce plăcut era..
Pentru ca lipseşte de atata timp.. încat.. pur si simplu parcă mi-e dor de mine.. de mine din trecut..cred ca acolo am pierdut acel lucru care lipseşte de atata timp..
Eu caut oricum.. candva poate voi găsi ceva asemanator cu ce am pierdut.. poate te regasesc chiar pe tine.

Un comentariu:

Lavinia. spunea...

şi eu caut. vreau să regăsesc dar n-am dat peste ce caut până acum...