miercuri, 23 iunie 2010

Daca m-ai auzi, mi-ai raspunde?


Shhttt!! auzii? e o vioara? da e o vioara.. ador acordurile ei.. toate trec prin fata mea.. timpul se scurge mai repede acum.
Viseleeeee.. le mai sti??? la naiba cu ele.. sunt de cacat.. toate au fost de cacat.. mai ti minte cand ti s-a împlinit ultimul vis??
A fost de mult oricum.. si ti s-a spulberat oricum.. nici nu stiu ce efect are atunci cand scriu..
E un cantec lin.. si e trist.. ma regasesc in el.. l-as asulta la nesfarsit.. parca umple golul care mi l-ai lasat tu in suflet..
Nu te-ai saturat sa imi zambesti in felul ala atunci cand ma vezi??
Auzi? tu cand te uiti in oglinda te mai recunosti? daca m-ai auzi acum mi-ai raspunde sincer? pentru ca eu nu te mai recunosc..
Am o multime de intrebari pentru tine.. daca te-as intreba, ai avea rabdare sa imi raspunzi?
Cum ai reusit sa pleci??? vreau si eu de atata timp sa plec.. dar nu ma lasa amintirile..
-Lasati-maaaaaa!!
Daca vei citi asta te vei gandi la mine? cand lacrimile iti aluneca pe fata la cine te gandesti?
Mi-ai facut cu mana ultima data cand te-am vazut.. iti aduci aminte?
Reusesti sa uiti de singuratate ajutat de nimicurile vietii? ajuta-maaa sa invat si eu astaa!!!
Ce se va intampla atunci cand melodia se va sfarsi? vei disparea si tu odata cu ea? daca da mai stai putin.. canta-mi despre noi doi.
Invata-ma sa fiu mai puternica.. tu mereu te-ai descurcat de minune..
Am decupat steaua noastra.. am pus-o in cutia cu amintiri langa bucatica de cer, raza de soare, bucata de mal si sticluta cu nisip.
Melodia s-a terminat. magia s-a stins.. tu ai adormit.. esti asa de frumos cand dormi.

5 comentarii:

Ea spunea...

E ceva mai diferit,dar frumos:)

mata spunea...

wai. ft dragut postu. chiar imi place

Oana spunea...

mc :*

Anonim spunea...

de ce ? :(

Oana spunea...

@ asbb: la ce te referi?