luni, 12 iulie 2010

Intoarcere in trecut..


Ma ia cu fiori.. nu mi-e frig dar ma ia cu tremurat.. stau pe malul mari pe nisipul inca putin cald.
Nu se intampla nimic.. de ce nu se intampla nimic? Stai langa mine si parca nu esti tu.. de ce nu mai simt la fel? si imi vine sa urlu ca o nebuna.. imi vine sa te iau la palme.. si sa te intreb ce ai facut cu cel pe care il stiam.. Nu mai esti acelasi.. si simt ca nu mai am puterea de a ma indragosti de un alt tu..
Te privesc in ochii albastri.. ochii tai in care se agita marea.. toata furia si toata durerea de pana acum s-a adunat.. incat simt ca explodez.. dar nu fac nimic, nu as fi in stare sa iti reprosez ceva..
As ramane aici cu tine pentru restul vietii.. sa te privesc in ochii si sa plang.. nu vreau sa ma opresc din plans.. m-as preface pentru tot restul vietii ca nu s-a intamplat nimic rau intre noi.. as uita de tot raul de pana acum.. si ma voi preface ca nu simt raceala dintre noi.
Tu vei zambi la fiecare lacrima de a mea.. asta ma v-a tine in viata, iluzia din viata mea si voi ajunge intr-un sfarsit in prezent.. cand voi clipi din nou ma voi trezi in fata monitorului luptanduma cu propriile mele vise si sentimente.

Dar acum nu voi da vina pe nimic.. nu voi da vina pe tine, pe trecut, pe greselile facuta,nu voi da vina pe nici o iluzie, nu voi da vina nici macar pe mine.. pur si simplu o sa cred ca asa a trebuit sa se intample si sunt aparent fericita ca s-a intamplat.
Acum am incetat sa ma intreb ce s-a intamplat cu tine din trecut.. nu are rost sa mai ma intreb ce simti atunci cand ma vezi probabil ca indiferenta.. pacat acum parca nu imi mai pasa, daca as sti as zice ca e de bine sau de rau.. dar am incetat sa mai ma intreb si asta.. cred ca nu mai vreau sa stiu.

Am incercat de atatea ori sa fiu ca tine.. ori nu mi-a reusit, ori nu sunt din plastic. Adica nu inteleg de unde vine taria asta a ta de a rani oameni atat de repede si usor.. fara macar sa clipesti. Te admir atat de mult pentru chestia asta, dar in acelasi timp parca mi-e teama de tine.. adica trecutul imi bate usor in geam si parca rade de mine. As vrea sa intelegi, dar e ca dreacu'.. nici eu nu mai inteleg nimic.. am inceput sa scriu cu ceva si acum vorbesc despre alt ceva..

Toate teoriile mele pe care le-am avut pana acum despre tine.. ma fac sa cred ca as putea sa iti fac o autobiografie.. in care as putea sa iti descriu toate etapele din viata.. stiu toate persoanele care ti-au marcat viata intr-un sens bun sau rau.. chiar daca sunt putine la numar.. as putea spune ca sunt nebuna nu stiu.. in viata ta m-as putea descrie ca fata aia Oana.. care stiu ca simte ceva pentru mine.. m-ar putea impresiona daca i-as da ocazia dar nu suficient, o definitie destul de saraca daca ma gadesc putin.. dar as fi in stare sa o desfac in mii de concluzii daca as auzio din gura ta.

Niciun comentariu: