vineri, 16 iulie 2010

Mi-am ucis sufletul.


Mereu e loc de o pauza de visare.. mereu pot sa las totul balta sa fac o pauza.. sa imi iau o pauza de o zi de la viata.. ca un concediu neplatit de o zi..
Oricant pot sa ma descotorosesc pentru o zi de viata pe care o am.. sa imi iau sufletul de mana si sa plec la mare.. sa merg pana cand papuci mi se vor rupe.. iar apoi sa alerg fara incetare jumatate de zi, pana cand voi ajunge in celalalt capat al lumi.. atunci ma voi aseza jos.. voi fuma o ultima tigara si voi modela nori din vata de zahar pe cerul albastru.. sufletul meu ma ajunge si el din urma, aproape stors de vlaga, cade la picioarele mele si isi da ultima suflare.. lacrimile mele cad pe pielea lui rece si alba.. nu sunt lacrimi de tristete, sunt lacrimi de usurare.. pentru ca sufletul meu erai chiar tu.
Il sarut de adio.. si plec usor si moale spre viata mea de zi cu zi.. mi-am ucis sufletul si inima mea e bonlava de durere acum.

Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

xxx spunea...

melodia aia 8->