luni, 2 august 2010

nedreptate.furie.minciuna.

Mda.. si am ajuns din nou de unde am plecat.. si prefer sa o las balta.. deci nu mai vreau.. gata. Imi bag pula!
Am incercat sa te dau dracu', am incercat sa iti spun ceea ce simt cu adevarat, am incercat sa ma deschid, sa ma inchid in fata ta.. degeaba esti ca de gheata:|
Nu inteleg.. pur si simplu mintea ta infecta si murdara e de cacat.. pentru tine teoria este sa ai o proasta langa tine care sa iti mai alunge plictiseala din cand in cand.. o ambitie.. nu te poti lasa invins de o ambitie.. ce fel de barbat ai mai fi? la dracu' cu tine esti un nimic.. nu ai incredere in nimeni.. defapt nu ai incredere nici macar in tine.. te indoiesti de ceea ce poti simti fata de o persoana, daca te atasezi putin mai mult decat trebuie.. nu faci alt ceva decat sa inseli pentru ca ti-e frica sa fi inselat.. tu nu risti.. chiar nu ai invatat ca daca nu risti nu castigi? Cum dracului ai de cand sa continui asa? Doamnee.. doar cand ma gandesc la ce minte infecta poti avea.. calmul tau nenorocit.. acea atitudine de necrezut.. cum pula mea sa nu iti pese decat de tine?
Esti cea mai groaznica persoana cu cea mai de gheata inima pe care am intalnit-o vreodata. Sincer? daca stau si ma gandesc mai bine.. cate odata credeam ca esti cel mai bun lucru din viata mea.. La dracu' cu ce credeam, as fi preferat sa nu te fi cunoscut.. defapt era mai bine daca nu te nasteai.. nu puteai sa mai faci atat de mult rau.. si cand ma gandesc ca ti-am suportat atatea.. nu imi vine sa cred ca am fost eu aia:|..
Cum am putut sa fiu ambitia cuiva?

Intoarcere in trecut.

Eu: Hei Alex.. ce mai faci?
Tu: Bine.. uite cu probleme.. tu ce naiba mai faci?
Eu:Uite.. bine plictisita de mine:)
Tu: Pff..
Eu: Am auzit ca te-ai impacat cu ea..
Tu: Eee.. e doar o ambitie de-a mea..


La dracu' cu tine si ambitiile tale de cacat. La dracu' si cu mine.. doar am fost una dintre ele pana la urma si impart jumatete de vina cu tine..
Cel mai rau lucru este ca peste tot pe unde voi merge.. voi cunoaste un baiat ca tine.. Inca o data vreau sa iti multumesc.. m-ai invatat atat de multe lucruri.. am avut ocazia sa fac o singura gresala si sa invat o gramada de lucruri.. cea mai mare gresala.

Te pupa Oana.

2 comentarii:

mariaallexandra.blogspot.com va astept aici spunea...

Dar sti cat m-am putut oftica cand am vazut?:|

Ea spunea...

Si mai sunt multi baieti ca el:)