duminică, 12 septembrie 2010

Alte ganduri..


Cand vad ca taci ca un prost imi vine sa iti fut cateva picioare in gura. Cand vad ca preferi sa vorbim alta data sau sa nu mai vorbim deloc, cand eu as da orice sa vorbesc cu tine, cand vad ca ai uitat tot, ai uitat ca atunci cand ai plecat la drum erai dincolo de orizont.

Numai cel mai mare prost de pe pamant face greselile pe care le faci tu.. numai cel mai prost om de pe pamant ia deciziile pe care le iei tu, numai cel mai mare prost gandeste cum o faci tu. Esti un prost,domnule! Si de data asta chiar nu te mint.

O iei razna.. te indepartezi, te indepartezi din ce in ce mai mult.. asa de repede dar atat de lent. Poate daca pleci e mai bine, dar totusi ramai. Ma faci sa o iau si eu razna.

Daca as face o definitie trecutului si prezentului nu m-as mai orpi niciodata. Un trecut atat de ciudat si un prezent plin de semne de intrebare.. dar trecutul nu mai are rezolvare si oricum orice intrebare are un raspuns, trebuie doar sa il gasesti..

Stiu sigur ca ieri erai langa mine.. stateai chiar in fata mea, dar azi nu te mai gasesc.. pur si simplu te-am pierdut si mi-e frica sa te regasesc. Tu de ce nu ma cauti? De ce m-ai cauta? Noi doi sau chiar si eu nu insemnam nimic pentru tine.

Daca pleci.. nu pleca definitiv.