marți, 23 noiembrie 2010

As vrea sa ma las de privit.


Stii?? a fost dragoste la prima vedere.
Prima data cand te-am privit cu alti ochii, prima data cand ochii mei caprui au fost pacaliti de niste ochi albastri.
De atunci mi-am schimbat de nenumarate ori parerea despre acei ochi albastri, incat, acum nu stiu ce sa mai cred despre ei.
Ochii in care de cate ori priveam ma pierdeam..in care si marea radea.. cum au putut sa ma minta de atate ori?
Cate odata ma rataceam in ochii tai.. si hoinaream ore in sir in cele mai profunde priviri ale tale.
Imi placea sa sa privesc lumea prin ochii tai.. imi placea tot ce era legat de ochii tai.
Ochii tai dadeau culoare vietii.. dar acum viata e gri dincolo de ochii mei caprui.
Ochii tai s-au imprimat in inima mea inainte sa fie rupta in bucati.. bucati mici din inima mea, pe care incerc sa scriu despre tine.

Niciun comentariu: