miercuri, 3 noiembrie 2010

Imi pierd sufletul.


De-ai sti de cate ori am avut nevoie de tine langa mine si poate daca as fi auzit acele cuvinte din gura ta si nu a altora ar fi fost alt scenariu acum.
Cand vad ca spui mereu lucruri de cacat pe care nici macar nu le simti si daca iti este atinsa putin mandria iti bagi pula si nu mai faci nimic din ce ai inceput.
Cate odata imi vine sa iti urlu cat pot de tare sa te opresti.. sa te opresti din tot ce faci, imi faci rau.

As vrea sa inteleg teoria ta despre viata si as mai vrea sa inteleg de ce scriu mereu despre tine.. de ce nu stii ce vrei? de ce mai sper mereu ca vei fi altfel? de ce nu inteleg odata? pentru ca mi-au spus-o muli ca tot ce fac pentru tine nu are rost..
In fiecare zi ma lupt cu mine.. si de ce ma lupt cu mine care ti-ar cadea la picioare oricand si in orice moment?
De ce continui sa fac asta? nu are absolut nici un sens, ma intelegi?

Niciun comentariu: