marți, 9 noiembrie 2010

Bucati din suflet


Oamenii aia rai mi-au spus ca nu mai e vara si m-au lasat in mijlocul camerei cu ochii umezi rapindu-mi si ultimul gram de inspiratie.
La mine in suflet inca e vara, chiar daca marea o vad acum decat in poze.
In coltul camerei mi-am desenat un soare care ma incalezeste si daca vreau sa ma intorc la mare ascult piesele vechii, care ma faceau fericita.
Oamenii aia rai care m-au izbit cu putere de realitate habar nu au ce este fericirea.
Toti sunteti niste roboti care va treziti dimineata, care faceti aceleasi lucruri zilnic fara sa va plictisiti, care va intoarceti seara de seara in acelasi pat.
Nimeni nu m-a inteles cand am vrut sa ma mut la mare pentru ca sunteti dependenti de monotonia vietii de zi cu zi.
Vreau sa simt inca odata nisipul fierbinte la picioare si stropii de apa in par, vreau sa visez in continuare,, dar visele sunt ca valurile ce se pierd in mare:)

2 comentarii:

Florea spunea...

frumoooos te astept si pe la mine :D

Nimeni` spunea...

ft tare postu:x